06 mai 2017

Saturday's Theme - Sunset

Bună frumoaselor! 

  Weekendul vine cu vreme ploioasă, dar și cu noi teme pentru luna lui Florar. S-au anunțat câteva zile ploioase, dar ne-am bucurat și de prezența soarelui, frigul ne-a lăsat în pace și totul este plin de viață și culoare. Vremea de zilele trecute, mi-a lăsat impresia că a venit vara cu adevărat. 
  Colajul pentru luna Mai prezintă 4 teme, iar prima este Sunset - Apus de soare



  
  Ce frumoase sunt serile, când putem admira cerul limpede și culorile minunate ale asfințitului! Nu-i așa? Eu asta am încercat să transpun pe unghii. 
  M-am ajutat puțin de o ilustrație găsită pe internet și chiar dacă ideea nu-mi aparține, tot sunt mulțumită de rezultat. Întregul model l-am pictat cu vopsele acrilice peste o bază albă matifiată. Am folosit pensula evantai pentru a crea tranziția dintre culori și pensula de detalii pentru restul modelului. 
  Pe celelalte unghii, am aplicat o ojă cu efect nisipos de la Moyra Sand Effect #854. O am de foarte mult timp (vreo 3 ani) și nu i s-a schimbat consistența absolut deloc. ♥



Colajul de luna aceasta arată cam așa:


Iar lista cu fetele înscrise se prezintă în felul următor: 
    Cristina - http://nailsartconcristina.blogspot.com.es/

    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu