25 aprilie 2017

Review Jelly Stamper Born Pretty Store

Hey ladies!

  Ultimul review pregătit este dedicat unei ștampile transparente de la Born Pretty Store. Deja nu mai sunt o noutate ștampilele cu cap transparent, dar oricând este bine să ai una nouă în colecție. 
  Aceasta este mai mare față de cele pe care le dețin deja. Are aproximativ 4 cm în diametru și este confecționată din silicon transparent. Vine și cu un capac de protecție împotriva prafului sau a zgârieturilor. Este disponibilă la prețul de 4$ și aveți posibilitatea să vă alegeți culoarea preferată din cele prezentate pe site.


  Până să-mi achiziționez prima ștampila de acest gen, am urmărit mai multe tutoriale în care am văzut-o "în acțiune". Iar marele avantaj pe care l-am observat este că ne oferă posibilitatea de a știi exact cum să poziționăm modelul de pe matriță pe unghii. 
  Am testat-o zilele trecute, mi-a lăsat o impresie foarte bună și vin cu poze ca să dovedesc asta. Prima reacție: Wow! ♥ Este un produs care merită achiziționat.
  Manichiura am realizat-o cu ajutorul a 2 oje. Essence The gel nail polish - It's raining men! și Color Club - Miss Bliss pentru imprimarea modelului cu flori de pe matrița BP-46. 




  Ștampila se întreține foarte simplu. După fiecare utilizare, se șterge surplusul de ojă cu ajutorul unei bucăți de scotch folosind partea adezivă. Siliconul din care este confecționată este un material moale și datorită faptului că este și transparent, dacă am folosi dischetă îmbibată în acetonă sau dizolvant i-am distruge suprafața netedă. 
   

  Ați folosit o astfel de ștampilă? Sunt curioasă să aflu părerea voastră despre acest produs sau altul asemănător. 


Pe curând! 
xoxo ♥
M.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu