18 aprilie 2017

Florality nails with BP-118 stamping plate

Salutare! 

  Cea mai mare slăbiciune a mea sunt florile. M-aș uita la ele ore în șir în grădinile frumos amenajate sau în parcuri, acolo unde le este locul. Simpatia mea pentru ele, m-a determinat să îmi comand o nouă matriță cu print floral. 
   BP-118 a fost de curând lansată de Born Pretty Store și se numără deja printre preferatele mele. Și asta pentru că îmi place cum se prezintă.


  Nu se prea distinge din poza de prezentare, dar are 4 modele diferite. 3 dintre ele sunt mai mici și unul mai mare, care ocupă un sfert din suprafata plăcuței. Chiar pe acesta l-am folosit, pentru că aveam în plan să realizez o manichiură colorată. 
  După ce am imprimat modelul pe ștampilă cu ojă neagră, am trecut la "umplerea" spațiilor cu diferite culori. Nici nu știți cât de mult îmi plac modelele ștanțate care îți permit să te joci, să creezi ceva după bunul plac. Pasul necesită îndemânare pentru că este mai migălos... Dar eu nu voiam să mă complic prea mult. Așa că m-am limitat doar la 2 unghii cu model și pentru celelalte am ales oja Dance Legend Wow Prism - Danger, Danger.




  Puteți arunca o privire aici ca să vedeți toate matrițele Born Pretty Store. Unele au deja preț redus, dar la cele cu preț întreg puteți folosi codul BAX31 pentru un discount de 10%. 


Cum vi se pare manichiura, dar matrița folosită?
Aștept să-mi spuneți părerea voastră despre ele sau poate aveți întrebări. 

Love ♥
M.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu