09 martie 2017

❀ Pink holo flower ❀

Bună!

  Voi lipsi de la colaborarea de sâmbătă, pentru că nu am nicio idee de manichiură și ca să fiu sinceră nici nu mă dau în vânt după temă. Dar ca să nu absentez prea mult de pe blog, mi-am propus ca azi, de ziua Sfinților 40 de Mucenici să vă arăt o manichiură holografică. Una extrem de sclipitoare aș putea spune. Nu este un model foarte greu de realizat, odată ce-ți dai seama cum stă treaba cu kitul de ștampilare.



  În ultimul timp, m-am abținut de la a mai cheltui bani pe produse pentru unghii. Un motiv ar fi că mai am 5-6 plăcuțe noi-nouțe, cu folia de protecție pe ele. Matrița BP-54 o am de peste 1 an și și-a așteptat cumințică rândul, până ieri. Plănuiam de ceva timp să realizez o manichiură în care s-o includ, dar de fiecare dată alegeam pensula și acuarelele în locul ștampilei. 
  Pentru manichiura din poze, mi-am ales 2 oje dragi: Colour Alike #517 și Color Club - Miss Bliss. Ambele sunt holografice și de fiecare dată când le folosesc, mă bucur de efectul sclipitor care se creează în razele soarelui.  
  Never too much holo! Am I right, ladies? 



  Vă doresc o după-amiază frumoasă și ziua de mâine să fie cât mai scurtă! 

Pe curând, dragilor!
Love,
M.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu