25 februarie 2017

Saturday's Theme - Colors you love

 Bună frumoaselor!
  De câteva zile, ne bucurăm de prezența temperaturilor din ce în ce mai plăcute, de ciripitul vrăbiuțelor și de ghiocei. A venit primăvara! Asta nu poate decât să mă bucure, pentru că starea mea de spirit este în general influențată de vreme. Și dacă afară este urât, mi se pare că totul merge pe dos în zilele respective. 
  Azi avem posibilitatea să ne exprimăm preferințele în materie de culori, prin intermediul temei Colors you loveEu una mă declar o mare fană a combinațiilor inedite. Iar Miss Happy and Her Nails, este un blog care abundă în culori. 



  Săptămâna aceasta, mă prezint cu un model simpluț. Mai exact, floricele colorate, pentru că eu sunt o tipă care adoră culorile. Am folosit oja Essence Colour & care - Happy nails, o bază-tratament pentru unghii. Are o nuanță subtilă de lila, dar fiindcă am matifiat unghiile nu prea se mai observă culoarea. 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu