10 ianuarie 2015

Nail Team Challenge - Inspired by a game

Bună frumoaselor,


  După o absență cam lungă de aici, revin pe blog cu prima postare din noul an, una mai specială. Vă anunț, că de astăzi iau parte la Nail Team Challenge, o colaborare creată de noi, bloggerițele pasionate de manichiura creativă.



  Fiecare a avut posibilitatea de a-și alege o temă preferată. Prima este propusă de Oana, ea fiind și cea care a venit cu ideea colaborării. Aceasta se intitulează "Inspired by...". Pentru că ne-a oferit posibilitatea să ne inspirăm din orice, eu consider că este cea mai ingenioasă temă. Colajul de mai sus, a fost realizat de Andrea și îi mulțumim mult pentru el. A ieșit minunat! 
  Inspirația mea vine de la un joc disponibil pe smartphone-uri. Este vorba despre Cut the rope. Jocul îl are protagonist pe Om Nom, un monstruleț simpatic verde. Acesta trebuie ajutat să colecteze steluțele și mâncarea lui preferată și anume bomboanele. De fel nu sunt adepta jocurilor, dar m-a amuzat copios acest monstruleț și recunosc că în ultima perioadă mi-a captat atenția. ☺ Modelul a fost realizat cu ajutorul a 2 oje: albul preferat de la Golden Rose Color Expert #02 și Golden Rose Rich Color #36. Restul este pictat cu vopsele acrilice Lidan. Pe unghia de la degetul mare, am desenat logo-ul jocului "Cut the rope" și pe unghia mijlocie (care este mai spațioasă) l-am pictat pe Om Nom. Iar pe celelalte unghii, multe bombonele pe care Om Nom le adoră. 


  Cum deja v-am obișnuit, înainte de a-mi lua la revedere de la voi, vă las lista cu fetele înscrise la colaborare.


Pe curând!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu