16 ianuarie 2015

About me

Bună!

Bine ați venit pe blogul meu! Mă numesc Mădălina și sunt din București. Sunt o tipă zâmbăreață, cu o mare slăbiciune pentru oje și nail art. În iulie 2012, m-am decis să creez acest blog și de atunci acesta a devenit colțul meu colorat și unic...unde pot să-mi exprim creativitatea. Sunt mai preocupată de manichiura creativă, decât de oje. 
În afară de a picta pe unghii, în timpul liber îmi place să pregătesc prăjituri și sunt o mare fană a accesoriilor unice, handmade și a proiectelor DIY. Iubesc pisicile și ador mirosul cafelei dimineața. Prefer imprimeurile, culorile și îmi plac concediile la mare.
                                                                               

  

În acest moment o am pe Samantha, o pisicuță tare mofturoasă în vârstă de 9 ani. Îi place să fie bagată în seamă doar când are ea chef, în rest se comportă ca o adevărată divă. Preferă curățenia și mănâncă întotdeauna cu grijă, ca nu cumva să se murdărească. Iar dacă se întâmplă asta, își curăță blănița cu mare atenție.
                                                                                                                                 
Drepturi de autor
Toate pozele de pe acest blog îmi aparțin și preluarea lor fără acordul meu sau fără precizarea sursei este stric interzisă. Toate pozele conțin watermark-ul Miss Happy and Her Nails.

Comentariile pe blog
Începând cu 13.03.2015, am hotărât să moderez comentariile. Am luat această decizie, deoarece înainte nu reușeam să citesc la timp toate comentariile și mai ales să ofer informații suplimentare când mi se cerea. De asemenea, orice comentariu jignitor, calomnios sau spam va fi șters. Reclama nu este permisă și aș aprecia dacă ați ține cont de acest aspect, pe viitor. Accept orice critici și sugestii, formulate cu bun simț.

Review-uri produse
Tot conținutul acestui blog este scris doar din experiență personală. Nu am studii în domeniul unghiilor și nici nu dețin diplomă. Produsele prezentate sunt cumpărate de mine sau primite spre testare. Review-urile conțin părerea mea 100% sinceră și personală și sunt realizate după o anumită perioadă în care am testat produsul respectiv.  
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu