29 mai 2014

Matching my nails to my new necklace (fan brush technique)

Salutare fetelor!

  Este timpul pentru o nouă postare. De data aceasta, vă prezint un model ușor de realizat și care nu necesită prea multă îndemânare. Am vrut să pregătesc un tutorial din poze, dar din cauza luminii slabe de afară, am renunțat la idee. Oricum, am să vă explic pașii pe care i-am urmat pentru a ajunge la manichiura din poze. 
  Produsele importante de care aveți nevoie pentru a crea o astfel de manichiură sunt: vopsele acrilice și o pensulă evantai. Am mers pe culori de vară, dar voi puteți realiza manichiura în combinația dorită. Scopul a fost să asortez cel mai recent colier achiziționat, cu unghiile. 
  Pentru început, am aplicat ojă albă ca bază. (Aceasta oferă mai multă luminozitate culorilor aplicate). Când s-a uscat complet, am dat un strat de lac matifiant de la Golden Rose. Unghiile au căpătat aspect mat, ușor poros. (Acrilicele aderă mai bine și devin foarte pigmentate). Am optat pentru 5 culori din setul Oumaxi, pe care le-am combinat cu vopsea acrilică albă (pentru a obține nuanțe mai deschise) + vopsea acrilică aurie de la Moyra. Cu pensula evantai, am trecut prin fiecare culoare, pe rând și am desenat la întâmplare pe unghii. Surplusul de vopsea acrilică, l-am îndepărtat ușor atingând cu pensula pe ambele părți de paletar. Scopul a fost să acopăr în totalitate baza albă aplicată înainte. Perișorii pensulei, crează un efect interesant după cum puteți observa și în poze. 
  La final, am făcut mici retușuri, unde a fost cazul și am aplicat din nou un strat de lac mat. (Dacă folosiți lac obișnuit imediat după ce ați pictat cu vopsele acrilice, acestea se crapă și capătă un aspect urât. Lacul matifiant păstrează intact modelul). Când s-a uscat complet și acesta, am dat un strat de lac obișnuit, pentru ca modelul să capete aspect lucios.


Vă place rezultatul obținut cu ajutorul pensulei evantai? 
Ați încercat această tehnică?
 Ne revedem Sâmbătă cu modelul pregătit pentru colaborarea Alfabet.
xoxo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu